6/5/10

عنك

Posted by maioya at 2:42 PM


بشكرك لانك حبيبى ...لانك معايا
مش كتير بكتب عنك هنا
مش عارفه ليه مع انك الوحيد في حياتي
اللي مفروض يبقي ليه مساحه كبيره اوي
في الكلام عنه
بس كل مااجي اكتب عنك
بلاقي صعب اوي
مبلاقيش كلام يوصفك
ولااي لغه في العالم بتساعدني اني اقول فيك اللي عايزاه
يمكن عشان انت اكبر من كل الكلام
واحلي من كل ابجديات كل اللغات
يمكن دخولك في حياتي كان صدفه
ولسه مش مستوعبه لحد دلوقتي ان في حد زيك كده
موجود جواها
عارف شعاع النور لما بيدخل مكان
بيعكس ضيه في كل حاجه حواليه
انت عملت نور في كل حاجه في دنيتي
حقيقي انا فرحانه بيك اوي
وبحسد نفسي عليك
وبشكر ربنا اوي عليك
وبتمني ربنا يسعدنا سوا اكتر مابحلم
مبروك عليا انت
وفعلا
قلب الحياة مليان حاجات و بتفرَّح
........

بحبك بعدد نجوم السما

6 comments:

أنا - الريس on 6/5/10, 5:30 PM said...

ربنا يجعك انت واحبابك في طاعته
وتحت عرشه وفي جنته ويسعدك
ويجعل احبائك يحبوكي بنفس درجة حبك ليهم
حب مفهوش معصية اللهم امين
ويا بخت اللي تحبه واحدة بوصف كلامك

Selfmeaning on 6/7/10, 10:56 AM said...

يارب يدوم الحب دا

:)

Bent Men ElZman Da !! on 6/9/10, 3:09 PM said...

ربنا يسعدك يا حبيبه قلبى
وتحققوا انتوا الاتنين كل امانيكم يارب
بحبك اووووى
ومبسوطه ليكى اوووووووووووووووى (K)

maioya on 9/6/10, 2:20 PM said...

MR.PRESIDENT

اللهم امين يارب
والحمدلله مفيش معاصي
حلالي :)
يابختي انا بيه

maioya on 9/6/10, 2:21 PM said...

self meaning

ياااارب دنيا وأخره

maioya on 9/6/10, 2:23 PM said...

دودو

اللهم امين يارب
وانا بحبك
ربنا يفرحك
ويسعدك دايما يارب

6/5/10

عنك

Posted by maioya at 2:42 PM


بشكرك لانك حبيبى ...لانك معايا
مش كتير بكتب عنك هنا
مش عارفه ليه مع انك الوحيد في حياتي
اللي مفروض يبقي ليه مساحه كبيره اوي
في الكلام عنه
بس كل مااجي اكتب عنك
بلاقي صعب اوي
مبلاقيش كلام يوصفك
ولااي لغه في العالم بتساعدني اني اقول فيك اللي عايزاه
يمكن عشان انت اكبر من كل الكلام
واحلي من كل ابجديات كل اللغات
يمكن دخولك في حياتي كان صدفه
ولسه مش مستوعبه لحد دلوقتي ان في حد زيك كده
موجود جواها
عارف شعاع النور لما بيدخل مكان
بيعكس ضيه في كل حاجه حواليه
انت عملت نور في كل حاجه في دنيتي
حقيقي انا فرحانه بيك اوي
وبحسد نفسي عليك
وبشكر ربنا اوي عليك
وبتمني ربنا يسعدنا سوا اكتر مابحلم
مبروك عليا انت
وفعلا
قلب الحياة مليان حاجات و بتفرَّح
........

بحبك بعدد نجوم السما

6 comments on "عنك"

أنا - الريس on 6/5/10, 5:30 PM said...

ربنا يجعك انت واحبابك في طاعته
وتحت عرشه وفي جنته ويسعدك
ويجعل احبائك يحبوكي بنفس درجة حبك ليهم
حب مفهوش معصية اللهم امين
ويا بخت اللي تحبه واحدة بوصف كلامك

Selfmeaning on 6/7/10, 10:56 AM said...

يارب يدوم الحب دا

:)

Bent Men ElZman Da !! on 6/9/10, 3:09 PM said...

ربنا يسعدك يا حبيبه قلبى
وتحققوا انتوا الاتنين كل امانيكم يارب
بحبك اووووى
ومبسوطه ليكى اوووووووووووووووى (K)

maioya on 9/6/10, 2:20 PM said...

MR.PRESIDENT

اللهم امين يارب
والحمدلله مفيش معاصي
حلالي :)
يابختي انا بيه

maioya on 9/6/10, 2:21 PM said...

self meaning

ياااارب دنيا وأخره

maioya on 9/6/10, 2:23 PM said...

دودو

اللهم امين يارب
وانا بحبك
ربنا يفرحك
ويسعدك دايما يارب

 

ولأنني أجمل بك © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor