9/6/10

انت وانا

Posted by maioya at 2:29 PM



عارف من يوم ماعرفتك
وانا كل مابتضيق عليا الدنيا
بلاقي معاك البراح
دلوقتي مش عارفه هوا راح فين البراح ده
وليه معدتش حساه


من اول ماعرفتك
مع اني كنت خايفه اوي احبك
او اسلمك قلبي وبرغم كده
كنت بحب اوي احس اني بنتك
واني واخده كل حنيتك واهتمامك
ومبتدورش علي مقابل للي بتديه

من يوم ماتخطبنا
ولبست دبلتك كنت ببصلها
وحسه اني شايله حاجه كبيره اوي
كنت خايفه مكونش قدها
بقيت بحس اني مسئوله اوي منك
وانك الوحيد في الدنيا اللي ليك الحق
انك تعرف وتتدخل في كل تفاصيلي
وكنت بفرح اوي لما تسالني علي حاجات بسيطه اوي
بس كانت بتفرق معايا اوي
مهما كان بيوصلك اني متضايقه
بس فعلا كنت بفرح اوي

كنت بستمتع اوي بكلمه حاضر
مع اني مكنتش بحب حد يأمرني بحاجه
بس كنت بستلذ اوي طاعتك
واني اعملك اللي انت عايزه
حتي لو مش راضيه عنه
بس كنت بفرح اوي برضاك

مابين سنه فاتت لحد دلوقتي
وانا حبي ليك بيكبر اضعاف اضعاف
مبقتش بخاف احبك بالعكس
بقيت متأكده انك سندي وضهري
وحمايتي وكل اللي في الدنيا

كنت وكنت وكنت
معرفش ليه حاجات كتير اتغيرت
ومعدتش لاقياها

1 comments:

Śђąžล ฬąђ٤єĐ ♥ on 9/6/10, 3:12 PM said...

هو الكلام ده معناه ايه بالظبط
عشان انا تقريبا مش فاهمه اوله كنت
وفي النص كلام جميل
وآخره بردو كنت
فهميني الكلام ده كويس ولا وحش يعني
وحشتينـــــــي

9/6/10

انت وانا

Posted by maioya at 2:29 PM



عارف من يوم ماعرفتك
وانا كل مابتضيق عليا الدنيا
بلاقي معاك البراح
دلوقتي مش عارفه هوا راح فين البراح ده
وليه معدتش حساه


من اول ماعرفتك
مع اني كنت خايفه اوي احبك
او اسلمك قلبي وبرغم كده
كنت بحب اوي احس اني بنتك
واني واخده كل حنيتك واهتمامك
ومبتدورش علي مقابل للي بتديه

من يوم ماتخطبنا
ولبست دبلتك كنت ببصلها
وحسه اني شايله حاجه كبيره اوي
كنت خايفه مكونش قدها
بقيت بحس اني مسئوله اوي منك
وانك الوحيد في الدنيا اللي ليك الحق
انك تعرف وتتدخل في كل تفاصيلي
وكنت بفرح اوي لما تسالني علي حاجات بسيطه اوي
بس كانت بتفرق معايا اوي
مهما كان بيوصلك اني متضايقه
بس فعلا كنت بفرح اوي

كنت بستمتع اوي بكلمه حاضر
مع اني مكنتش بحب حد يأمرني بحاجه
بس كنت بستلذ اوي طاعتك
واني اعملك اللي انت عايزه
حتي لو مش راضيه عنه
بس كنت بفرح اوي برضاك

مابين سنه فاتت لحد دلوقتي
وانا حبي ليك بيكبر اضعاف اضعاف
مبقتش بخاف احبك بالعكس
بقيت متأكده انك سندي وضهري
وحمايتي وكل اللي في الدنيا

كنت وكنت وكنت
معرفش ليه حاجات كتير اتغيرت
ومعدتش لاقياها

1 comments on "انت وانا"

Śђąžล ฬąђ٤єĐ ♥ on 9/6/10, 3:12 PM said...

هو الكلام ده معناه ايه بالظبط
عشان انا تقريبا مش فاهمه اوله كنت
وفي النص كلام جميل
وآخره بردو كنت
فهميني الكلام ده كويس ولا وحش يعني
وحشتينـــــــي

 

ولأنني أجمل بك © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor